أفـتح أقـفـال قـلبـك

11 July 2008

وجع دماغ

كان مالي ومال التدوين ما أسيبه لاصحابه أحسن عامله فيها أم العريف ما أنا كنت في حالي وكفيه خيري شري والحياه حلوه وخلاص علي رأي اللي قال وأنا هقول زيه الحياه حلوه وخلاص أنا حاسه بدماغي كبرت متتخضوش بعد الشر عليه مش كبرت يعني بقيت زي الناس المثقفه الحلوه دي لا كبرت في الحجم (ورمت يعني)من كتر الهلوسه اللي أنا فيها مش عارفه الموضوع دا شكله هيوديني السرايا الصفره قال يعني نقصني جنان .بس طب هعمل أيه أنا مشيت في سكة اللي يروح ميرجعش ربنا يستر علي البرجين اللي فاضلين مش عارفه أيه اللي أنا عملته في نفسي كان فين عقلي يا بويه مدونة أيه وتدوين أيه اللي أنت جي تقول عليه أنت عارف معني التدوين أيه
التدوين دا عاوز ناس كبيره وأنا أصلي غلبانه قوي بس أهو نعمل اللي علينا يمكن نوصل لحاجه
طبعا أنا لما كتبت الكلام دا كان عندي وقتها خمسين ألف فكره بس لاني بكتب بصباع واحد علي رأي اللي قال وأنتم عارفين الكتع وكالعاده ملحقتش أقول اللي كان نفسي أقوله وكتبت حاجه كده وجع دماغ وخلاص

8 comments:

الزواج.....روضة الحب said...

عارفة أنا مابحبش
لأ عشان مايزعلش
أنا كنت مابطيقش أعد علي الكمبيوتر
بجد والله كنت بكرهه جدا
بس كنت عاملة المدونة لأسباب اضطرارية محضة
بس والله في الآخر حبيت التدوين جدا لأني بقالي صحاب بحس إنهم بيحبوني جدا حتي من غير مايشوفوني وأنا والله بحبهم جدا وبنحاول نتعاون علي الخير علي قد مانقدر
أكيد كل حاجة ليها مميزاتها وعيوبها
ركزي في المميزات واحتسبي عملك لله
إعتبريها رسالة
واسعة رسالة دى
ربنا يكرمك ويجازيكى كل خير
وسلميلي عالولاد

أمـ الله ـة said...

لأ متفهمنيش غلط أنا بحب الكمبيوتر أوي بس شايفه أن التدوين مسئوليه كبيره يمكن أكون مش أدها،أنا فعلا معتبراها رساله
وان شاء الله أكيد هيجي يوم وأسلملك فيه عالولاد

Anonymous said...

اكتر حجه بتحسسنى بالحزن
هو انى اشوف امراءه نظلومه بسبب الدين والاكثر من ذلك انها تعتبر كونها انسانه درجه ثانيه او كائن ناقص عقل ودين
تكريم لها


اغتصاب العقل اقوى من اغتصاب الجسد
ملحدمثلى قوى

المستنصر بالله said...

التدوين فى حد ذاته تفريغ للافكار بدل ما تموت جوانا
حضرتك مدونتك جميله وكلماتك جميله
ربنا يوفقك

مع تحياتى

أمـ الله ـة said...

الاستاذ ملحد مثلي قوي السلام علي من أتبع الهدي أهلا بيك في مدونتي ومع احترامي الشديد لحضرتك فين الظلم اللي بتقول عليه أنا مش مظلومه والاسلام كفل ليه جميع الحقوق ولا يتسع المقام لذكرها هناومين قال لحضرتك أني كائن درجه تانيه بالعكس أنا كائن درجه أولي لكوني أنثي أنا من أصنع الرجال وأيضا لايتسع المقام لذكر التفاصيل
أما مقولة ناقصات عقل ودين التي تقولها ليست هي المقصوده وأدعوك لان تبحث عن المعني الصحيح لها هداك الله

أمـ الله ـة said...

الاخ المنتصر بالله أهلا بيك في مدونتي وشكر علي الاطراء

Gannah said...

أمة الله
اوعى تندمى انك دخلتى عالم التدوين واوعى تفكرى تهربى انت زينا كلنا اكيد عندك افكار وامال ونفسك تحققيها ونفسك العالم ومصر تبقى احلى واحنا بنعمل اضعف الايمان وهو الكلام والتدوين عالم هتحبيه وهتحسى انه مليان اصدقاء وهتتمنى انك تعرفيهم من زمان وانا سعيدة جدا لزيارتى مدونتك
تحياتى

إنسان || Human said...

هو الموضوع مش صعب ولاحاجه ..فعلاًمحتاج أفكار عادية ..مش إختراع خالص ..والأفكار دي موجوده عن كل البني آدمين
..
والحالة هاتجيلك كتيييير
بس ماتستعجليش