أفـتح أقـفـال قـلبـك

06 July 2008

رساله الي الحبيب

أغار عليك غيرة الجنون وهل مثلي يغار عليك وأنت أنت وأنا وأنا
أنت أنت وتعرفك الارض والسماء والجماد والحيوان والنبات. والبشر كلهم لايشبهونك في شئ ولولا يقيني أنك من البشر لقلت ملاك .
أحبك حبا شديدا حبا جارفا يجعلني أهيم علي وجهه في الارض.
وأعلم أن الناس كلهم يحبونك وأغارعليك
أغارأن تذكر عندهم ولايسلمون عليك
أغار عندما تقول لا ويخالفون سنتك
أغار عندما يسبك أحد الجاهلين الحاقدين عليك
أفديك بنفسي وأبي وأمي
أحبك وأغار عليك وأدعو ليل نهار أن أرك ولو في حلمي حتي يجمعني الله بك في الجنه( أصلي وأسلم عليك عدد من خلق الله في الارض والسماء ومنذ بدأ الخليقه وحتي قيام الساعه)



4 comments:

مجداوية said...

السلام عليكم

مبروك المدونة
ولاحظت طبعا انك زومل يعنى ولاد كار واحد يعنى بكالوريوس فنون جميلة لكن أنا أكيد بالنسبة لك من جيل الرواد لأنى خريجة 85
جميل جدا أسلوبك الفنى واختيارك للكلمات وطبيعة الفنان واضحة فيك
وسعيدة بك جدا انك حبك للفن مضربش الفيوزات عندك زى ما حصل لناس كتير وفصلك عن دينك والتزامك

وسعيدة أكتر بالتعرف على مدونتك وعشان انت جديدة فى الكار ده برضه فليه عاملة اشراف على التعليقات وليه لم تزيلى تأكيد الكلمة أسفل مستطيل التعليقات للتيسير علينا وخصوصا أنا عشان أنا عضمة كبيرة ومش باستحمل وعلى فكرة فيه ناس حلوة زيك كده وبيحبوا الفن وفنانان بالوقت حتتعرفى عليهم ومنهم شيماء صاحبة مدونة احتمال والدكتور محمد وجنة وكتييييييير

شرفتينى وعشان أحبك شيلى تأكيد الكلمة
ياللا استعنا على الشقا بالله حامسح النضارة وأروح اكتبها
و سلام الله عليك ورحمته وبركاته

أمـ الله ـة said...

أهلا بيكي في مدونتي وأنا أهو نفذت طلباتك وأي خدمةأنتي تأمري

الزواج.....روضة الحب said...

معلش بقي أنا كمان لية طلب زى ماجي
ياريت توسعي صفحة التعليقات بلاش الإطار المنبثق
ربنا يوسعها علينا وعليكي

أمـ الله ـة said...

أيه الحكايه هو البوست مش عاجبكوا وعشان متحسسونيش بالموضوع بتطلبوا الطلبات دي وله بتستغلوا طيبة قلبي علي العموم كل اللي عاوزينه يتنفذ أي خدمه